środa, 23 grudnia 2015

Życzenia i słowa wyjaśnienia.

Witajcie moi kochani.
Bardzo was przepraszam za zero odzewu z mojej strony, gdyż ostatnio byłam bardzo zajęta. Rozdział piszę, ale bardzo, bardzo powoli przez brak czasu.
Od czterech miesięcy przebywam w Londynie i muszę pracować. Nikt mi pieniędzy nie da :D
Proszę o wyrozumiałość i o wybaczenie.
Przy okazji życzę wam cudownych i radosnych Świąt. By wszyscy byli szczęśliwi i żegnali stary rok z wielkim uśmiechem na twarzy. Szampańskiego sylwestra i jeszcze lepszego nowego roku.
(Nie wiem naprawdę, kiedy skończę pisać rozdział, więc od razu macie odpowiedź na przyszłe pytania o to).
Całuję was i wyrażam nadzieję, że nadal mnie wspieracie. Teraz to wsparcie bardzo jest mi potrzebne, gdyż to będą moje pierwsze święta z dala od rodziny i ojczyzny.

3 komentarze:

  1. Droga autorko. Możesz być spokojna, nie zamierzam przestawać obserwować bloga, bo jestem ciekawa ciągu dalszego :D
    Doskonale Ciebie rozumiem i oczywiście będę Ciebie wspierać (duchowo xd) na ile to będzie możliwe :D
    Również życzę Tobie Wesołych oraz Spokojnych Świąt, niech wszystko ułoży po twojej myśli.
    Serdecznie Pozdrawiam Nerra M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, cześć i czołem!
    Z przykrością informuję, iż coratsw odeszła z załogi opieprzu. W związku z tym, wszystkie blogi zostaną przeniesione do wolnej kolejki. Istnieje możliwość wyboru mnie (Mediate), gdyż kolejka Zoltana jest wciąż zamknięta. Oczywiście każde zgłoszenie zostanie zakwalifikowane według numerków.

    Pozdrawiam ciepło i liczę na zrozumienie,
    Mediate (http://o-pieprz.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co do tej pory napisałaś jest świetne... Przez ostatnie dwa dni w każdą wolną chwilę czytałam Twoje opowiadanie. Draco tak uroczo martwił się o Harrego ♡.♡ Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Wiem, że mój komentarz jest zbyt krótki jak na całe opowiadanie ale co tu komentować skoro wystarczy powiedzieć, że jest niemal doskonałe (niemal bo jeszcze nw jak się skończy ;))

    Pozdrawiam i życzę dużo weny :D

    OdpowiedzUsuń

Harry Potter Magical Wand Harry Potter Chibi Draco Malfoy Harry Potter Glasses